Modellek, politikai aktivisták, brandépítők – a legtipikusabb felhasználók a közösségi médiában
Toplistánkban a legtipikusabb felhasználói magatartásformákat mutatjuk, amelyekkel a közösségi médiában találkozhatunk.
Toplistánkban a legtipikusabb felhasználói magatartásformákat mutatjuk, amelyekkel a közösségi médiában találkozhatunk.
Például 15 évvel fiatalabbak voltunk.
2024-ben 20 éves lett a Facebook, a két évtized arra is jó volt, hogy ma már a kommentelők számos jellegzetes típusát tudjuk megkülönböztetni a közösségi oldalon. Olyan felhasználókról van szó, akik mindannyiunk ismerősei között ott vannak, és mindig számíthatunk a felbukkanásukra a kommentszekcióban – ahol már előre tudjuk, hogyan fognak reagálni.
Bár olyan, mintha a Facebook mindig létezett volna, nem, még csak idén lesz 20 éves.
Vannak helyzetek, mikor jobb, ha nem maradunk csöndben. Egy rövid és kellemetlen, de könnyen felejthető beszélgetéssel sok kínos pillanatot megspórolhatnánk egymásnak.
A telefonunk nélkül sehova nem megyünk, és a közösségi média is megkerülhetetlen része életünknek. A kettő kombinációja pedig azt eredményezi, hogy egyre több alkalmazást használunk kapcsolattartásra, ismerkedésre, tájékozódásra, vagy akár csak magunk szórakoztatására.