Még nem regisztráltam

TechTud

A legmenőbb luxusautók

Vezess.hu
Vezess.hu

Ferrari, Aston Martin, Rolls-Royce – a legtöbb ember számára elérhetetlen álomautók, nem elsősorban a limitált gyártási darabszámuk, de sokkal inkább az exkluzivitáshoz  kapcsolódó kiemelkedően magas áruk miatt. Csodálatos formaterv, kiemelkedő műszaki megoldások, elsőrangú dinamika. Ezek a modellek jelenti az autózás csúcsát. Összegyűjtöttük az elmúlt időszak különlegességeit.

Te melyiket állítanád be az álomgarázsodba?

A lista elemeit (bejelentkezés után) a mellettük található nyilakkal vagy drag&drop módszerrel tudod rendezni. Ha véglegesnek érzed a rangsorod, nyomj a Mentés gombra.

10 szavazat.

Rolls-Royce Ghost

Másodjára igazán közel került a Ghost a csúcsmodellhez, mégsem jelenthet rá veszélyt, akkor is alulmarad, ha jobbnak tűnik, mint a Phantom.

Ferrari Purosangue

Amikor a Dolomitok visszhangzanak a 8000 fölé forgó V12-es üvöltésétől és a féktávon pumpáló fordulatszám nyomja fel az adrenalinszintedet, onnan tudod, hogy a Ferrari úgy csinált SUV-t, ahogy senki más nem mer.

Bentley Flying Spur V8

Ha azt gondoltad, hogy egy olyan limuzint, mint a Bentley Flying Spur nem jó vezetni, nagyot tévedtél. Ennél azért fizetnék a sofőrömnek, hogy maradjon inkább otthon.

Aston Martin DBX

Óriási kérdés a jelenlegi piacon, melyik gyártó alkalmas arra, hogy tényleg sport SUV-t csináljon. Úgy tűnik, az Aston Martinak ez is megy, a technika van előtérben.

Aston Martin DBS

Ennyire erős autót még egyikünk sem vezetett a Vezessnél. Az Aston Martin DBS Superleggera egy igazi V12-es szupersportautó több mint 700 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal. Egy csodálni való sportkocsi.

Aston Martin DB11 V8 Volante

Tető nélkül minden autó szebb, az Aston Martin DB11 különösen. Neve Volante, csak így, könnyedén, mint maga a forma, a technika viszont súlyos élményekkel bombáz.

Mercedes AMG-SL 55 4Matic+

20-23 millió forintért nagyon jó új autók vannak, 30-35 millió forint körül pláne, 45-50 millió között már eláll a lélegzet és erre itt az új SL, amely 8 hengerrel 67,8 millióról nyit. Mit tudhat a Mercedes AMG-SL 55 4Matic+?

Ferrari 812 GTS

Pontosan ötven évvel az utolsó orrmotoros Ferrari V12-es spider után készített újra ilyen modellt a Ferrari. Ez a 812 GTS. Maranello környékén próbáltuk ki a 800 lóerős fenevadat, ami nagyon meglepett bennünket.

Ferrari 296 GTS

Volt már hibrid hajtású Ferrari, de ilyen még nem született. A 296 az első hathengeres utcai Ferrari, amiből a Gran Turismo Spidert vezettük Itáliában.

Mercedes AMG GT 63 S E Performance

843 lóerőnek tiporni a gázt olyan, mintha az Everesten lovagolva szeretnél Föld körüli pályára állni. A világverő AMG-hibrid villanyautósan gurul városban és átélheted vele az ősrobbanást.

BMW X7 M60i xDrive

Nehéz elképzelni, hogy egy 2,7 tonnás autó 4,7 másodperc alatt legyen százon, így inkább kipróbáltuk. Meghajtottuk a fullos, V8-as, 530 lóerős szörnyet, a BMW X7 M60i-t.

BMW M850i xDrive Cabrio

Válságban a pazarlás csúnya dolog, de csak az a pazarlás, amit mi is feleslegesnek tartunk. Egy V8-as sosem lehet felesleges, amíg minden percet örömmé varázsol. Ehhez pedig kell egy tökéletes kasztni, amit úgy hívnak, hogy BMW M850i.